Rhonda Byrne "The Magic". Dzień 9.

Dzisiejsze ćwiczenie jest poświęcone tematowi pieniędzy, płacenia rachunków.
Chodzi o to, żeby czuć wdzięczność, kiedy je płacimy.
Za co możemy być wdzięczni, płacąc rachunki? Czy jest to w ogóle możliwe?
Możemy być wdzięczni choćby za to, że mamy pieniądze, aby je zapłacić. Możemy podziękować przy płaceniu rachunku w sklepie, za to, że np. zrobiliśmy udane zakupy, ktoś wykonał dużo pracy, żebyśmy np. mogli pójść do takiego sklepu i kupić sobie to co chcemy. Itd.itd.

Szczególnie polecam to ćwiczenie tym, którym brakuje pieniędzy na opłacenie rachunków!

Muszę przyznać, że jak dotąd, jest to chyba moje najmniej ulubione ćwiczenie.
Być może jest to znak, że właśnie nad nim powinnam szczególnie popracować.

Jeżeli jest jakiś obszar w waszym życiu, który wam się nie układa, cierpicie z tego powodu, to mogę wam powiedzieć, że to jest właśnie dokładnie obszar, na którym powinniście się skupić i dziękować za każdy plus jaki uda wam sie znaleźć właśnie w tym obszarze waszego życia.

Ja namawiam was do tego, żebyście znaleźli swój sposób dziękowania. Taki jak wam najbardziej pasuje. Taki, który sprawia, że naprawdę potraficie dzięki jego stosowaniu czuć wdzięczność.

Jeszcze raz to napiszę: te ćwiczenia  mają być przyjemnością i radością, a nie przykrym obowiązkiem.

Dla mnie są bardzo przyjemną codzienną rutyną.








Komentarze

  1. Przeczytałam całego bloga:) Wibrowałam od początku! Żałuje, że nie mam tej książki, którą omawiasz, ale dziękuje(!) za to, że ją omawiasz, że mogłam się o niej dowiedzieć i że na moje wibracje wdziecznosc dziala rewelacyjnie! Bede Tu zagladac na pewno!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! Cieszę się, że znalazłaś coś ciekawego tutaj dla siebie.
      Z tego co wiem, to ta książka nie jest jeszcze dostępna w języku polskim. Myślę, że naprawdę warto ją przeczytać.
      Jeszcze raz bardzo dziękuję <3

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty